Saray Adeta Otomobil Galerisi Gibi!
Cumhurbaşkanlığı'na ait araç sayısındaki hızlı artış, kamuoyunda tartışma yaratan bir konu haline gelmiş durumda. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişin ardından 2018'de 214 olan araç sayısı, 2024'te 500'e yaklaşmış durumda. Bu artış, "Tasarrufa Saray’dan başlayın" şeklinde yorumlanarak eleştirilere neden oluyor.
2018 yılında 255 olan araç sayısının 2018'de 461'e ulaşması, özellikle zırhlı araç sayısındaki artışla dikkat çekiyor. Zırhlı araç sayısının 15'ten 37'ye çıkması, bu konunun daha da vurgulanmasına sebep oluyor.
CHP Milletvekili Cevdet Akay da bu durumu değerlendirirken, iktidarın kamu tasarrufu konusundaki başarısızlığını vurguluyor. AKP iktidarının 22 yıl boyunca tasarruf vaatlerine rağmen Saray harcamalarındaki artışın devam ettiğini belirten Akay, israfın önüne geçilememesi durumunda tasarrufun gerçekleşmesinin mümkün olamayacağını ifade ediyor.
Tasarrufun başlaması gereken yerin Saray olduğunu savunan Akay, kamu harcamalarında ciddi bir israf olduğunu ve bunun öncelikli olarak Saray'da son bulması gerektiğini vurguluyor. Bu açıklamalar, geniş çapta kamuoyunda dikkat çekiyor ve Cumhurbaşkanlığı'nın araç sayısındaki hızlı artışın kamu harcamaları ve israf tartışmalarını yeniden gündeme getirdiğini gösteriyor. ait araç sayısındaki hızlı artış, kamuoyunda tartışma yaratan bir konu haline gelmiş durumda. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişin ardından 2018'de 214 olan araç sayısı, 2024'te 500'e yaklaşmış durumda. Bu artış, "Tasarrufa Saray’dan başlayın" şeklinde yorumlanarak eleştirilere neden oluyor.
2018 yılında 255 olan araç sayısının 2018'de 461'e ulaşması, özellikle zırhlı araç sayısındaki artışla dikkat çekiyor. Zırhlı araç sayısının 15'ten 37'ye çıkması, bu konunun daha da vurgulanmasına sebep oluyor.
CHP Milletvekili Cevdet Akay da bu durumu değerlendirirken, iktidarın kamu tasarrufu konusundaki başarısızlığını vurguluyor. AKP iktidarının 22 yıl boyunca tasarruf vaatlerine rağmen Saray harcamalarındaki artışın devam ettiğini belirten Akay, israfın önüne geçilememesi durumunda tasarrufun gerçekleşmesinin mümkün olamayacağını ifade ediyor.
Tasarrufun başlaması gereken yerin Saray olduğunu savunan Akay, kamu harcamalarında ciddi bir israf olduğunu ve bunun öncelikli olarak Saray'da son bulması gerektiğini vurguluyor. Bu açıklamalar, geniş çapta kamuoyunda dikkat çekiyor ve Cumhurbaşkanlığı'nın araç sayısındaki hızlı artışın kamu harcamaları ve israf tartışmalarını yeniden gündeme getirdiğini gösteriyor.