Arçelik'ten Çok Konuşulacak Beko Kararı!
Bu stratejik adımın bir parçası olarak, kurumsal markalarını "Beko" olarak yenileyerek, dünya çapındaki tüm faaliyetlerini tek bir çatı altında toplamayı hedefliyor. Yurtdışındaki bağlı ortaklıkların unvanları da Beko markasının kimliğini yansıtacak şekilde değiştirilecek.
Türkiye'deki faaliyetler ise Arçelik Pazarlama tarafından sürdürülecek ve Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure gibi yerel markaların değerini korumaya devam edecek. Beko markası, 57 ülkede faaliyet gösteren iştirakler ve 13 ülkede bulunan üretim tesisleriyle, küresel bir varlık oluşturuyor. Türkiye, İngiltere, İtalya, Romanya gibi birçok ülkede etkinlik gösteriyor.
Bu stratejik hamle, Arçelik'in küresel pazardaki konumunu güçlendirmeyi ve farklı coğrafyalardaki operasyonlarını ve marka kimliğini tek bir çatı altında birleştirmeyi amaçlıyor. Beko markasının güçlendirilmesiyle birlikte, şirketin uluslararası arenada daha etkili ve tanınabilir bir oyuncu haline gelmesi hedefleniyor.