Van'da AJET skandalı: Tek bir muhatap yok

Van-Ankara uçuşunu iptal eden AJET havayolu şirketi, 166 yolcuya açıklama yapamadı. Kente seferler yapan şirketin Van'da yetkilisinin olmadığı ortaya çıktı.

Halk TV programcısı Serhan Asker, Van'dan Ankara'ya gitmek için Van Ferit Melen Havalimanına gitti. Ancak uçuşun iptal olduğunu öğrendi. AJET şirketinin iptal üzerine mağdur olan 166 yolcu ile iletişime geçmesi istendi ama o da mümkün olmadı. Çünkü Asker'in aktardıklarına göre Van'a uçuş seferleri düzenleyen şirketin büyükşehir konumundaki Van'da tek bir yetkilisi bile yok.

HAVALİMANI PERSONELİ DE MAĞDUR

Sinem Fıstıkoğlu ile Sansürsüz programına bağlanan Serhan Asker söz konusu iptalin Van'da sık gerçekleştiğini aktardı. Asker, "Buradaki havalimanı personelleri de mağdur çünkü şirketin yetkilisi olmadığı için onlar muhatap olmaya çalışıyor. Ancak AJET koskoca Van'da bir kişi bile istihdam etmemiş" şeklinde konuştu.

Asker, şirketin yarın 17.00'ye kadar uçuşu gerçekleştiremeyeceğini bildirdi.

AJET'TEN HALK TV'YE AÇIKLAMA

Halk TV'nin haberinden sonra AJET şirketi açıklama gönderdi. Şirketin açıklamasında şunlar ifade edildi:

"Ankara-Van seferini yapan içinde 185 yolcusu bulunan uçağımız Van’daki olumuz hava koşulları nedeniyle saat 19: 57’de Erzurum Havalimanı’na inmiştir.
Van Ferit Melen Havalimanı’nda yolcuları alacak olan bu uçağımızın seferi olumsuz hava şartları nedeniyle iptal edilmiştir.
Van’da bekleyen misafirlerimize süreçlerle ilgili bilgilendirme yapılmış, konaklama talep edenlerin konaklamaları sağlanmıştır.
İptal edilen seferin yerine İlave sefer konulmuştur. İlave seferimiz yarına planlanmıştır
."

Kaynak:Halk TV Haber Merkezi