Akbank'tan, KAP'a açıklama

Dün sabah saatlerinden beri Akbank'ta yaşanan erişim sorunun ardından banka tarafından KAP'a açıklama yapıldı.

Yayınlanma:
Güncelleme: 07 Temmuz 2021 12:27
Akbank'tan, KAP'a açıklama

Akbank'a dünden bu yana yaşanan sorunun hala devam etmesi üzerine yeni bir açıklamada bulundu.

Akbank, dün öğleden önce ana bilgisayarındaki teknik sorun kaynaklı olarak başlayan kesintilerin sürdüğünü, ancak durumun siber saldırıdan kaynaklanmadığını ve bir güvenlik problemi bulunmadığını duyurmuştu. 

Banka, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamada, müşterilere hizmet verdiği tüm kanalların sorundan etkilendiğini belirterek, ilgili birimlerin ve teknoloji iş ortaklarının çözüm için çalışmalarına devam ettiğini belirtti.

Açıklamada, "Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır. Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir" denildi.