Akbank'tan, KAP'a açıklama
Akbank'a dünden bu yana yaşanan sorunun hala devam etmesi üzerine yeni bir açıklamada bulundu.
Akbank'taki kesinti devam ediyor: Bankadan açıklama geldi
Akbank, dün öğleden önce ana bilgisayarındaki teknik sorun kaynaklı olarak başlayan kesintilerin sürdüğünü, ancak durumun siber saldırıdan kaynaklanmadığını ve bir güvenlik problemi bulunmadığını duyurmuştu.
Banka, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamada, müşterilere hizmet verdiği tüm kanalların sorundan etkilendiğini belirterek, ilgili birimlerin ve teknoloji iş ortaklarının çözüm için çalışmalarına devam ettiğini belirtti.
Açıklamada, "Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır. Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir" denildi.
Akbank'ta sistem çöktü: Müşteriler işlem yapamıyor