Volkswagen Golf verilen her kuruşu neden hak ediyor?
Volkswagen Golf'ün Bondvari bir havası var. Herkes bilir, tüm kompakt sınıf kalıplarıyla ölçülür, çoğu kişi için her haliyle karşı konulmazdır. Neden mi?
İÇ MEKAN/TEKNOLOJİ/MULTİMEDYA

Alman tasarımı, ünlü catenaccio sırasında İtalyan futbolu kadar eğlencelidir. Postülayı unutmayın: savun, savun, sonra topu ileri at - bir şey olursa olur, olmazsa yine 0:0 kalır. Golf'ün iç mekanı da yıllardır net geometrik formlarla temelde tanımlanmış kapalı bir oluşum oynuyor. Ancak, kendi yolunda, bu iç mekan zarif ve lüks olmayı başarıyor, bu yüzden birçok kişi onu kopyalıyor (özellikle Koreli üreticiler buna bayılıyor). Golf'te dört kişi için yeterli alan var, ancak bagaj daha büyük olabilirdi. Ayrıca, Volkswagen kompakt modelini en son teknolojiyle donattı, ancak bazıları için ekstra ödeme yapmanız gerekecek ve bu ucuz değil. Dynaudio premium sisteminde müzik dinlemek istiyorsanız - ödeyin, navigasyondan pişman olursanız - ödeyin, zarif bir dijital gösterge paneli istiyorsanız - ödeyin... Neyse ki, otomatik frenleme gibi sistemler standart donanım.
SÜRÜŞ/KONFOR

Opsiyonel spor süspansiyon nedeniyle biraz daha sert olabilir, ancak bu kategoride Golf tahtta, kral o ve sarayın önünde tahtın rakibi henüz yok. Yani, hassas direksiyon, kolay kontrol edilen hız ve konforlu sürüş oranı hala sınıfındaki diğerlerine örnek teşkil ediyor. Şimdilik, VW'nin en yakın rakipleri sadece premium BMW 1 Serisi veya Honda Civic ve Ford Focus. Birçok araçta, genellikle bir rock konserinden daha gürültülüdür, ancak Golf mükemmel bir şekilde yalıtılmıştır, motor neredeyse duyulamaz, tıpkı hava akışı veya süspansiyonun amortisörleri gibi. Ayrıca, yedi ileri otomatik (DSG) şanzıman piyasadaki en iyiler arasındadır,
MOTOR/YAKIT TÜKETİMİ

Yenilik, efor azaldığında, yani ek güce ihtiyaç kalmadığında kapanan iki silindirli devre dışı bırakma sistemine sahip 1,5 litrelik turboşarjlı benzinli motor. Pratikte açılıp kapanmayı hissetmek zor olsa da her şey kusursuz çalışıyor ve tek amaç tüketimi azaltmak. Bu durumda, yakıt tüketimi mükemmel bir 6,7 ila 7 litre. Hızlı yedi ileri otomatik DSG şanzıman ve 150 beygir gücüyle bu Golf, sportif bir kompakt olma yolunda ilerliyor.
KISACA:
Volkswagen Golf, sınıfında bir mihenk taşı olarak görülüyorsa, gerçekten örnek teşkil ediyor. Honda Civic gibi bazı otomobiller onu yakaladı, ancak onu geçebilecek hiçbir model yok. Bu kalitenin bir bedeli var, bu yüzden Volkswagen'in kompakt modeli fiyat açısından premium modellere daha yakın. Birçok kişi, her kuruşuna değdiği sonucuna varacak ve bu da gerçeklerden çok da uzak değil. Kompakt sınıfının kralı dendiğinde akla gelen ilk isim ne kadar klişe gelse de, bu durumda haklı. Bu taht oyunlarında Volkswagen Golf en uzun süre varlığını sürdürüyor.