Elektrikli aracın mı var derdin var... Şikayet çığ gibi arttı
Şikayetvar verilerine göre, elektrikli araçlara yönelik şikayetler bu yılın Nisan ayı ile geçen yılın aynı ayıyla kıyaslandığında yüzde 117 arttı, Bu artış son bir ayda yüzde 46, son bir haftada ise yüzde 69 oldu.
ŞARJ İSTASYONLARINDAN DA ŞİKAYET VAR
Şirket, veriler incelendiğinde sorunun sadece elektrikli araçlarla sınırlı olmadığını, şarj istasyonlarıyla ilgili şikayetlerin de yükseldiğini açıkladı. Verilere göre, şarj istasyonlarına dair şikayetler de son bir yılda yüzde 55, son bir haftada yüzde 50 oranında arttı.
Elektrikli araç kullanıcılarının en sık karşılaştığı sorunlar şöyle sıralandı:
-Gerçek kullanımda beklenen menzilin tutmaması
-Şarj istasyonlarıyla uyumsuzluk ve bağlantı kesintileri
-Yazılım güncellemeleri sonrası artan teknik problemler
-Yetkili servis sayısının azlığı
-Servis randevularında uzun bekleme süreleri ve dönüş eksikliği
-Satış sonrası müşteri hizmetleri yetersizliği
-Kampanyalı satışlarda fiyat değişikliği ve şeffaflık sorunu.”
Şarj istasyonlarıyla ilgili en çok şikayet edilen konular şöyle sıralandı:
-Şarj istasyonlarının azlığı
-Bozuk ya da çalışmayan istasyonlar
-Şarjın ortasında sistemin durması veya bağlantının kopması
-Yoğunluk ve randevu almada yaşanan sorunlar
-KWh başına ücretin beklenmedik şekilde artması
-Mobil uygulama ve ödeme problemleri
“Uygunsuz lokasyonlar ve eksik bilgilendirme.”