Arçelik'e Ne Oldu? Herkes Bunu Konuşuyor! Kafaları Karıştıran Gelişme Var

Arçelik'e Ne Oldu? Herkes Bunu Konuşuyor! Kafaları Karıştıran Gelişme Var
Arçelik A.Ş., globalleşme stratejisi kapsamında marka değişikliğine giderek Beko olarak faaliyetlerini sürdüreceğini duyurdu.

Arçelik A.Ş., globalleşme stratejisi çerçevesinde artık kurumsal markasını Beko olarak kullanacağını duyurdu.

Bu gelişme Arçelik ismin kapanacağı yorumlarına neden oldu. Çok sayıda yayın "Arçelik tarihe karışıyor" şeklinde haberi sununca vatandaşların kafasının karışmasına neden oldu.

Yapılan değişiklik kurumsal firmanın Beko olarak isimlendirilmesi, Arçelik ve diğer markaların da aynı şekilde yola devam edeceği.

Bu değişimle, Türkiye dahil tüm coğrafyalardaki faaliyetler Beko markası altında birleştirilecek ve şirketin global varlığı güçlenecek.

YURT DIŞINDA YENİ İSİMLER

Açıklamada, yurtdışı bağlı ortaklıkların da kurumsal unvanlarının Beko markasını içerecek şekilde değiştirildiği belirtildi. Türkiye'deki faaliyetler ise Arçelik Pazarlama A.Ş. çatısı altında Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure gibi markalarla sürdürülecek.

KÜRESEL VARLIK

Beko, dünya çapında 57 ülkede 55.000 çalışanıyla faaliyet gösteriyor. 13 ülkede 45 üretim tesisi bulunan şirket, 22 farklı ürün markasıyla global pazarda yer alıyor. Bu markalar arasında Arçelik, Beko, Whirlpool, Grundig, Hotpoint, Ariston, Singer gibi tanınmış isimler bulunuyor.

YENİ DÖNEME HAZIRLIK

Beko'nun sahip olduğu geniş ürün yelpazesi ve güçlü global ağı, şirketi yeni döneme hazırlamak için önemli bir avantaj sağlıyor. Kurumsal marka değişimiyle birlikte Beko, küresel arenada daha da güçlenecek ve büyüme stratejilerini destekleyecek.