Netflix'in reklamlı abonelik modelinde yeni detaylar

Netflix'in reklamlı abonelik modelinde yeni detaylar
Netflix'in abone sayılarındaki büyük düşüşün ardından, duyurduğu reklamlı abonelik seçeneğiyle ilgili detayla belli oldu.

Netflix, üyelik opsiyonlarına reklamlı abonelik ekleyeceğini duyurmuştu. Yeni abonelik seçeneğinde detaylar belli olmaya başladı.

Netflix, Türkiye'de 37,99 TL, 57,99 TL ve 77,99 TL, Amerika'da; 9,99 dolar, 15,49 dolar ve 19.99 olarak 3 ayrı paket sunuyor.

Bloomberg'in haberine göre; reklamlı abonelik paketiyle ilgili detaylar şu şekilde;

- 1 saatte yaklaşık dört dakikalık reklam olacak.
- Reklamların içeriğin başında ve ortasında gösterilmesi hedefleniyor.
- Netflix'in çocuklara yönelik içeriklerine reklam eklenmeyecek

Netflix, reklam destekli planı bu yılın son çeyreğinde birkaç pazarda başlatmayı hedefliyor. Şirket, paketin 2023'ün başlarında daha geniş bir şekilde hayata geçirilmesini planlıyor. Netflix sözcüsü Kumiko Hidaka ise bu iddiaları doğrulamadı ve şirketin düşük fiyatlı reklam destekli paketle ilgili bir karar vermediğini söyledi.

Netflix'in uzun süredir ilk kez abone kaybetmesinin ardından eş CEO Reed Hastings, geçmişte karşı olsa da, şirketin reklam destekli daha ucuz bir paketi düşünmeye hazır olduğunu açıklamıştı.