Facebook ve Instagram bildirimleri artık tek sayfada
Sosyal medya devi Meta, Instagram ve Facebook'u biraz daha birleştirecek bir dizi yeni özelliği test etmeye başladı. Bu özellikler, kullanıcıların hem Facebook hem de Instagram'daki hesaplarına tek bir yerden ulaşmalarını sağlıyor.
WebTekno'nun haberine göre, Facebook ve Instagram zaten kullanıcılara "Hesaplar Merkezi" isimli bir bölüm sunuyor, hesapların buradan yönetilmesini sağlıyordu. Şimdiyse bu bölümün kapsamı genişletilmiş gibi görünüyor. Zira kullanıma sunulan yeni özellik ile kullanıcılar, Hesaplar Merkezi'ne ekledikleri hesaplar arasında hızlıca geçiş yapabilecekler. Üstelik bu geçiş Instagram'dan Facebook'a veya Facebook'tan Instagram'a da mümkün olacak.
Bildirimler tek sayfada
Meta'nın güncellemesi, kullanıcıların aldığı bildirimlerle ilgili de önemli bir husus içeriyor. Öyle ki kullanıcılar, bundan sonra hem Instagram'dan gelen hem de Facebook'tan gelen bildirimleri tek bir sayfada görebilecekler. Meta, bu sayede gelişmelerden haberdar olmanın hiç olmadığı kadar kolaylaştığını söylüyor.
Yapılan açıklamaya göre kullanıcılar, son güncelleme ile yeni hesap açma noktasında da rahatlayacaklar. Zira bundan sonra Instagram ve Facebook'ta yeni hesap oluşturma işlemi, açılmış bir hesaptaki bilgilerin diğer platforma aktarılması ile yapılabilecek. Diyelim ki Instagram kullanıyorsunuz ancak Facebook'ta da hesap açmak istiyorsunuz. Instagram'daki bilgileriniz, saniyeler içerisinde Facebook'a aktarılacak ve hesabınız oluşturulacak.
Meta, küresel çapta test etmeye başladığı yeni özelliklerin üst düzey güvenlik önlemlerine sahip olduğunu ifade ediyor. Bu bağlamda; çift faktörlü doğrulamayı aktifleştiren kullanıcılar, tanınmayan bir cihazda Instagram bilgilerini kullanarak Facebook'a, Facebook bilgilerini kullanarak da Instagram'a bağlanamayacak. Ayrıca kullanıcılar, birden çok hesap ve profile sahip olduklarında hangi profillerin birbirlerine geçiş yapabileceklerini belirleyebilecekler.
TikTok'a 27 milyon sterlin para cezası verilebilir
Musk ve Zuckerberg'in jetini takip eden gence engelleme
Reels de beklenen etkiyi vermedi: Bir yılda 70 milyar dolar kaybetti