Halk TV Canlı Yayın
Zayıflamadan Önce Bunları Bilmelisiniz!
Diyete başlamadan önce bunları öğrenmenizde yarar varYağ ve karbonhidratları birbirleriyle karıştırmayın.128228Kesinlikle aç kalmaktan kaçının.328İnce arkadaşlar tercih edin böylece sizde yemeklerinize dikkat edeceksiniz.428Protein...

Diyete başlamadan önce bunları öğrenmenizde yarar var

Yağ ve karbonhidratları birbirleriyle karıştırmayın.

1
28

2
28

Kesinlikle aç kalmaktan kaçının.

3
28

İnce arkadaşlar tercih edin böylece sizde yemeklerinize dikkat edeceksiniz.

4
28

Protein yüklemesi yapın. Proteinin yağ yakma özelliğini aklınızdan çıkarmayın.

5
28

Egzersizlerinizde değişiklik yapın.

6
28

Yemekler ile ilgili ve vücudunuzla ilgili kötü düşünmeyi bırakın.

7
28

Yediklerinizi unutmayın. Böylece kalorilerini hesaplayabilirsiniz ve kendinizi durdurabilirsiniz.

8
28

Ağırlık çalışın.

9
28

İlk siparişi siz verin. Böylece arkadaşlarınızın verebileceği kalorili yiyeceklerden uzak durabilirsiniz.

10
28

Diyet içeceklerden uzak durun.

11
28

Bol bol su tüketin.

12
28

'Mumya' filminden hatırlayacağınız güzel yıldız Rachel Weisz'in de uyguladığı 'beş kuralı' basit bir zayıflama yöntemi. Günde beş öğünde, beş ayrı yemek yemeniz gerekiyor. Bu yemekler karbonhidrat ve protein içermeli, glisemik indeksleri de düşük olmalı. Yediklerinizin, şekersiz olmaları ve yararlı yağlar ile liflerden oluşmaları da önemli. Yapacağınız yemeklerin içerisinde beş malzeme kullanmalısınız. Haftada beş gün, beşer dakika, ısınma hareketleri ve egzersizler yapmaksa bir başka kural. Bu diyette önemli olan günde 1.300 kalori yakmayı başarabilmek.

13
28

Düzenli uyku şart!

14
28

Daha az kalorili yiyecekleri tercih edin.

15
28

Hindistan cevizi tüketmeye kendinizi alıştırın. Size enerji sağlayacaktır.

16
28

Greyfurtlar ile yağlarınızı yakın.

17
28

Yediğinizin çeyreğini yiyin.

18
28

Kahvaltı öğününü asla atlamayın.

19
28

Sirke

Sirke yemeklerden önce bir kaşık atmanız bile metobolizmanızı hızlandıracak ve yağ yakımınızı hızlandıracaktır.

20
28

Toplu halde egzersizlere katılın.

21
28

Egzersizlerinizi çeşitlendirin.

22
28

Regl dönemine dikkat!

Regl döneminin iki hafta öncesi, en hızlı kalori yakabileceğiniz dönem. Bazal metabolik hızınız bu dönemde yüzde sekizden yüzde 16'ya çıkar. Bu, daha hızlı kilo vermenize yardımcı olur.

23
28

Kararlı olun.

24
28

Atıştırmalıklarınıza düşkünseniz yerlerine yeni alternatifler yaratın.

25
28

Tat almaktan kaçının.

26
28

Süt ürünlerini tüketmeye devam edin.

27
28

Yiyeceklerinizle dost olun

28
28

Elinizi buzdolabından uzak tutmak için meşgul edin.

HT