2025'in ilk yarısında küresel satış rekoru
Toyota, 2025'in ilk yarısında küresel otomobil pazarındaki liderliğini korudu ve 5,54 milyon araç satışı gerçekleştirdi . Bu performans , 2021'de gerçekleşen 2024'ün aynı dönemine göre %7,4 artış gösterdi. Bu performansa bağlı ortaklıklar Daihatsu ve Hino'nun sonuçları da dahil olurken, hibrit otomobilleri bu fethin önemli bir silahı oldu .
Japonya'daki iç satışlar %27,4 gibi muhteşem bir artışla 1,05 milyon araca yükselirken , yurtdışı satışları %3,6 artışla 4,5 milyona ulaştı (Japon otomobil üreticisi için yeni bir rekor) . ABD pazarında Toyota ve Lexus'un satışları 1,24 milyon adede (+%4,2) ulaşırken , şirket Çin'de %6,8 artışla 837.744 araç sattı .

Nitekim Çin'deki 1 milyon barajına yaklaşan satışlar oldukça etkileyici kabul ediliyor; Toyota, büyük ölçüde yerli markaların hakim olduğu bir pazarda pay sahibi olabileceğini gösteriyor.
Volkswagen, 2024'ün aynı dönemine göre %1,3 artışla 4,41 milyon adet toplam araç satışı gerçekleştirerek küresel sıralamada ikinci sırada yer aldı .

Yurt içi rekabette Toyota açık ara önde, Honda ise ilgili sıralamada Toyota'yı takip etmesine rağmen 2024'e göre satışlarında %5,1'lik düşüş ve 1,78 milyon adetlik satış adedi ile oldukça geride.
Suzuki de 2025'in ilk yarısında 1,63 milyon adetlik satışla satışlarda %2,3'lük bir düşüş yaşadı. Üçü arasında en düşük performansı gösteren marka ise 1,61 milyon adetlik satışla %5,7'lik düşüşle Nissan oldu .