Kadınların Gözde Markası Etiketin Üstünü Çizdi Daha Pahalıya Sattı

Kadınların Gözde Markası Etiketin Üstünü Çizdi Daha Pahalıya Sattı
Fiyat etiketleriyle oynayarak tüketicileri kandırılması yaygın bir uygılama olarak dikkat çekiyor. Tüketici Konfederasyonu bu durumu sosyal medya üzerinden sürekli ihbar ediyor. Vatandaşlar, alt etiketi kaldırınca gerçek fiyatı gördüklerini belirtiyor. Denetim eksikliği yüzünden mağduriyet artıyor. Şikayetler sosyal medyada hızla yayılıyor.

Kadınların gözde markaları fiyat etiketleriyle oynayarak tüketicilerin güvenini sarsıyor. Son zamanlarda birçok tüketici, indirimli fiyat sandıkları ürünlerin gerçek fiyatını görünce şok yaşadı.

SOSYAL MEDYADA GÜNDEM

Tüketici Konfederasyonu, bu durumu sosyal medya platformu X'te paylaşarak, duruma dikkat çekti. Paylaşımda, "Bu bir ihbardır" denilerek, Ticaret Bakanlığı ve ilgili kurumlar denetime davet edildi.

VATANDAŞ TEPKİLİ

Vatandaşlar, sosyal medyada #şikayet etiketiyle seslerini duyurmaya çalışıyor. Bir kullanıcı, yeni aldığı 2'li kahve fincanının fiyat etiketini kaldırınca altından çıkan gerçek fiyatı paylaşarak, "Bu fiyatlarla nasıl ve neye göre değişiyor?" diye sordu.

gsgsyitxwaafs21.jpeg

DENETİM BEKLENTİSİ

Tüketiciler, denetimlerin yetersiz olmasından şikayetçi. Şikayetler, bu etkite oyunu yapan firmaların fiyat politikalarının yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini gösteriyor.

TİCARET BAKANLIĞI'NA ÇAĞRI

Tüketici Konfederasyonu, Ticaret Bakanlığı'ndan hızlı bir şekilde denetim yapmasını ve sonuçları kamuoyuyla paylaşmasını bekliyor. Vatandaşlar, markaların bu tür hilelere başvurmaması için caydırıcı önlemler alınmasını istiyor.