Fast Food Zincirinden Yeni Uygulama! Menü Fiyatları Gerçek Zamanlı Şekilde Değişecek, Dinamik Fiyatlandırma Uygulanacak

Fast Food Zincirinden Yeni Uygulama! Menü Fiyatları Gerçek Zamanlı Şekilde Değişecek, Dinamik Fiyatlandırma Uygulanacak
Wendy's, 20 milyon dolarlık yatırımla yeni teknolojiye geçecek, müşteri sadakatini artıracak, hisseleri yüzde 19 düştü.

Fast-food zinciri, gerçek zamanlı fiyat güncellemeleri sunan sanal menü panolarını içeren yeni teknolojiye 20 milyon dolarlık bir yatırım planlıyor. Şirket, testlere 2025 yılında başlayacak.

Wendy's Usa Today'e verdiği bir açıklamada, "Daha önce bahsedildiği gibi, dijital işimizi hızlandırmak için teknolojiye önemli bir yatırım yapıyoruz," dedi.

Şu ifadelere yer verildi:

"Sadakat programını geliştirme çabalarımızın yanı sıra, bu yatırımların diğer faydalarından biri, menüyü daha kolay değiştirme ve bazı ABD restoranlarında kullanıma sunulacak olan dijital menü panoları gibi yenilikler aracılığıyla müşterilerimize indirim ve değer teklifleri sunma esnekliği olacaktır."

Wendy's Entrepreneur'un yorum talebine henüz yanıt vermedi.

Geçen mayıs ayında Wendy's, şirketin dijital teknolojiye olan yatırımlarını sürdürdüğünü belirtirken, araba servis noktalarında sipariş sürecini basitleştirmeye yardımcı olacak yapay zeka destekli bir sohbet robotu geliştirmek için Google ile ortaklık kurduğunu açıkladı.

Wendy's 2023'ün dördüncü çeyreğinde 540,7 milyon dolar gelir elde ederken, yılın toplam geliri bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 4'ün biraz üzerinde artarak 2,18 milyar dolar oldu.

Tanner, bu ayın başlarında şirketin 4. çeyrek kazanç çağrısında yaptığı açıklamada, "Kariyerim boyunca, büyümeyi yönlendirmek ve stratejik hedeflere ulaşmak için güçlü operasyonel uygulama ile birlikte müşteri odaklı bir zihniyet benimsedim," dedi.

Şunları kaydetti:

"Deneyimimin ve liderlik felsefemin başarımızı destekleyeceğine inanıyorum ve bu bakış açısını marka ve sektör için böylesine önemli bir zamanda Wendy's'e getirmekten heyecan duyuyorum."

Wendy's salı günü öğleden sonra yüzde 19 düşüş gösterdi.

Restaurant Business genel yayın yönetmeni Jonathan Maze, CNN'e yaptığı açıklamada programın sektörde bir "dönüm noktası" olabileceğini söyledi.