Tuba Büyüküstün'den Ahmet Hakan'a 'Hazal Kaya' tepkisi

Tuba Büyüküstün'den Ahmet Hakan'a 'Hazal Kaya' tepkisi
Oyuncu Tuba Büyüküstün, Hazal Kaya'yı hedef alan Ahmet Hakan'a tepki gösterdi, "Yazılarında kendine yetememişliği çok hissediliyor. Eleştiri adı altında hadsizliğe harcayacak vaktim yok" dedi.

Hürriyet'in Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Hakan'a, Netflix'te yayınlanan "Pera Palas'ta Gece Yarısı" dizisinin başrolünde yer alan Hazal Kaya'nın oyunculuğunu hedef almasına yönelik tepkiler sürüyor. Hakan'ın köşesinde kaleme aldığı "Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefretimin 5 sebebi" başlıklı yazıda sıraladığı maddeler tepki çekti. Oyuncu Tuba Büyüküstün de sosyal medyadan yaptığı paylaşımla Hakan'a yanıt verdi.

Instagram hesabından bir paylaşım yapan Büyüküstün, "Neden Ahmet Hakan okumuyorum? Yazılarında kendine yetememişliği çok hissediliyor. Eleştiri adı altında hadsizliğe harcayacak vaktim yok. Yıllardır üslup konusunda kendini geliştiremediğini düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Birgün'de yer alan habere göre, Büyüküstün paylaşımının devamında, "Hazal Kaya'nın oyunculuğu ile ilgili yazısı karşıma çıktı da... Nefret mi? Yok canım yanlış kelime kullanmıştır. Belki de Birdman filminde denildiği gibi.. Kendini gerçekleştiremeyen insanlar, her şeyde yanlış arayan eleştirmenlerden olurlar" dedi.

Ne olmuştu?

Ahmet Hakan köşesinde kaleme aldığı "Hazal Kaya'nın oyunculuğundan nefretimin 5 sebebi" başlıklı yazıda şu ifadeleri kullanmıştı:

"Hazal Kaya’nın oyunculuğundan nefretimin 5 sebebi… Çok aşırı zorlamayla doğal olmaya çalışıyor. Gözlerine ve yüzüne ifade yüklemesini bilmiyor. Sahne ne olursa olsun hep şımarık kız çocuğu modunda. Hiç bitmeyen, bir yapmacıklık var oyunculuğunda."

Hazal Kaya da Instagram'dan yaptığı paylaşımla Ahmet Hakan'a tepki göstermişti.

Kaya "Senin fikrinin ne önemi var vasat herif" notunu paylaşmış ve bu paylaşımının ardından rol aldığı dizinin konusunu açıklayıp şunları söylemişti:

"Zamanda yolculuk yapıp 100 yıl öncesine giden bir kadın nasıl doğal olabilir? Böyle bir kurguyu canlandıran bir oyuncu nasıl hayatın olağan akışındaymış gibi gündelik oynayabilir? Bu 100 yıldaki kazanımlarla, kimsesiz tek başına ayakta durmuş özgür bir kadın geçmişte yabancılık çekmeden nasıl var olabilir? Portakalın yuvarlanışını izlediğimiz bir senaryosu yok Pera Palas'ın, organik değil fantastik bir kurgusu var. Ben de performansımı bu detayları dikkate alarak inşa ettim. Beğenmemiş olabilirsiniz, bazılarının eleştirinin adaletine dair terazisi kaymış da olabilir. Ama teraziniz kayarken bedenime, varlığıma nefret içerikli yorumlar yapamazsınız! Hele ayrıcalıklı konumlarını korumak için yeri gelince nasıl sustuklarını bildiklerimiz hiç yapamaz! Haddiniz değil!"