Yeni Honda GT'de bir değil iki değil tam altı ekran var

Yeni Honda GT'de bir değil iki değil tam altı ekran var
Çinlilerin dijital teknolojilere olan tutkusu biliniyor, ancak Honda, Asya pazarına yönelik yeni elektrikli GT'sinin gösterge panelindeki altı dijital ekranla biraz ileri mi gitti?

Çin pazarını hedefleyen yeni Honda GT ne kadar güzel ve teknolojik olarak gelişmiş olsa da, dikkat çeken en önemli özelliği iç mekanında bulunan 6 adet dijital ekran . Bu da sanki bir abartı gibi görünüyor.

Honda GT, geçen yılki S7 ve P7'nin ardından Japon şirketinin Çin'e yönelik yeni Ye elektrikli otomobil "ailesine" katılıyor . Daha şık, coupe siluetiyle seriye daha sportif bir görünüm kazandırıyor.

honda-gt-china.jpg

Geçtiğimiz yıl konsept olarak ilk kez tanıtılan GT, artık üretime hazır . Ancak Honda, lansmanından önce bu modeli ilk kez bu yılki Şanghay Otomobil Fuarı'nda, Çin pazarına özel diğer modellerle birlikte sergiledi. Bunlar Ye serisinin en üst düzey araçları olarak tanımlanıyor ancak şirket henüz teknik özelliklerini açıklamadı.

Önceki P7 ve S7 modelleri hem arkadan itişli hem de dört tekerlekten çekişli sürüşü destekleyen yeni Honda e:N Architecture W platformuna dayanıyordu . Tek motorlu versiyonlar 268 beygir güç üretirken , iki elektrik motorlu versiyonlar ise 469 beygir güç üretiyor.

honda-gt-china-3.jpg

Enerjisini 89,8 kWh'lik CATL bataryadan alan araç , RWD versiyonunda 650 kilometreye kadar , dört tekerlekten çekişli versiyonda ise 620 kilometreye kadar otonomi sunuyor ; her zaman iyimser CLTC çevrimi baz alınarak ölçülüyor.

GT'nin tasarımı , S7 ve P7'de olduğu gibi Honda'nın global modellerinden belirgin şekilde farklılaşıyor . Resmi görsellerde iki versiyon yer alıyor : Mavi olan Dongfeng Honda GT , kırmızı olan ise GAC Honda GT . Farklı markalara sahip bu ikizler, Honda'nın Çin'deki ortak girişim ortakları tarafından üretilecek.

Dongfeng ve GAC versiyonlarının her ikisi de iki renkli gövdeye ve geleneksel dikdörtgeni terk eden yeni bir Honda logosuna sahip - ancak tamponlar ve ön ve arka farlarda farklılık gösteriyorlar.

honda-gt-china-6.jpg

Ve şimdi çok gösterişli iç mekana geçiyoruz. Dijital bir fırtına kopuyor gibi görünüyor : Kapı panellerine monte edilen yan ekranlar dış kameralara bağlıyken, yolcu tarafındaki ekran başka bir çağdan kalma ucuz bir tablet gibi görünüyor.

En azından gösterge panelinde multimedya sistemi ile vites kolunun yanındaki dikey ekran arasında bazı fiziksel düğmeler yer alırken , ana ekranda da bazı sabit dokunmatik düğmeler olduğu görülüyor.

Kaynak:Halk TV Haber Merkezi