Türkiye'de büyük bir pazara sahip olan otomotiv devi logo değişikliğine gidiyor

Türkiye'de büyük bir pazara sahip olan otomotiv devi logo değişikliğine gidiyor
Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden olan Japon otomtiv devi logosunu güncelleyeceğini açıkladı. İşte yeni logosu...

Kurumsallık açısından iyi bir logoya sahip olmak çok önemli. Klasik, modern, şık, zarif ve estetik gibi daha bir çok kategoriye ayırabileceğimiz logolar, firmalar tarafından dikkat edilen unsurların başında geliyor. Firmaların kimliğini temsil ettikleri için, bir çok firma zaman içinde çağa ayak uydurmak içi logo değişikliğine gidebiliyor.

Bu firmlardan bir tanesi de Japonya'nın ve dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden olan Mazda oldu.

Türkiye'de de büyük bir pazara sahip olmasına rağmen geçtiğimiz yıl Türkiye'den sessiz sedasız çekilen Mazda, logosunda değişime gitmeye karar verdi. Henüz resmi bir açıklama yapılmamış olsa da Japonya'da alınan bir patent, markanın yeni logosunu ortaya çıkardı.

2009-mazda6-007.jpg

PATENT YENİ LOGOYU ORTAYA ÇIKARDI

Mazda'nın logo değişimine gideceği, geçtiğimiz günlerde alınan bir patentle gün yüzüne çıktı. Söz konusu patent, markanın yeni logosunun daha sade bir tasarıma sahip olacağını gözler önüne serdi. Mazda, diğer otomobil üreticileri gibi üç boyutlu logodan iki boyutlu logoya geçiş yapmış görünüyor.

Konuya ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmadığından dolayı yeni logonun ne zaman kullanılmaya başlanacağı bilinmezken, Japon kaynakları, yeni logonun ilk aşamada elektrikli otomobillerde kullanılabileceğini ifade ediyor.

scale-1200.jpg

MAZDA'NIN GEÇMİŞ LOGOLARI

c956a0a7678d7078fd5f578e5c4c3eda768458b1.jpeg