Anketlerde Geri Kalınca Kesenin Ağzını Açtı Para Saçıyor!

Anketlerde Geri Kalınca Kesenin Ağzını Açtı Para Saçıyor!
Sosyal medya platformlarında siyasilerin reklamlara ne kadar para harcandığı rakamlarla ortaya kondu. Ancak reklam harcamalarındaki fark ortaya çıktı. Son zamanlarda gaflarıyla gündeme gelen AKP'nin İBB adayı Murat Kurum, CHP'nin İBB adayı ve mevcut başkanı İmamoğlu'na 3 kat fark attı.

Facebook ve Instagram siyasi parti ve adayların son 30 günde reklamlara harcadığı parayı açıkladı.

Bu verilerde dikkat çeken detay ise harcamaların arasındaki fark oldu. Gaflarıyla gündemden düşmeyen İBB adayı Murat Kurum, göre son 30 günde İmamoğlu’ndan üç kattan fazla para harcamış.

10 Haber'de yer alan habere göre, Medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi. Facebook ve Instagram için verilen reklamlarda CHP önde olsa da kesenin ağzını en çok açan aday AKP’nin İBB adayı Murat Kurum.

Siyasi partilerin Facebook ve Instagram reklam harcamaları şu şekilde:

CHP: 15.010.158 TL

AKP: 2.134.214 TL

Deva Partisi: 1.127.539 TL

Bağımsız Türkiye Partisi: 1.080.258 TL

Saadet Partisi: 442.905 TL

KURUM REKLAM İÇİN İMAMOĞLU'NDAN 3 KAT DAHA FAZLA HARCAMIŞ

Murat Kurum: 5.478.391 TL

Hakan Tütüncü: 2.438.249 TL

Ekrem İmamoğlu: 1.628.799 TL

Hamza Dağ: 1.417.569 TL