Anketlerde Geri Kalınca Kesenin Ağzını Açtı Para Saçıyor!
Facebook ve Instagram siyasi parti ve adayların son 30 günde reklamlara harcadığı parayı açıkladı.
Bu verilerde dikkat çeken detay ise harcamaların arasındaki fark oldu. Gaflarıyla gündemden düşmeyen İBB adayı Murat Kurum, göre son 30 günde İmamoğlu’ndan üç kattan fazla para harcamış.
10 Haber'de yer alan habere göre, Medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi. Facebook ve Instagram için verilen reklamlarda CHP önde olsa da kesenin ağzını en çok açan aday AKP’nin İBB adayı Murat Kurum.
Siyasi partilerin Facebook ve Instagram reklam harcamaları şu şekilde:
CHP: 15.010.158 TL
AKP: 2.134.214 TL
Deva Partisi: 1.127.539 TL
Bağımsız Türkiye Partisi: 1.080.258 TL
Saadet Partisi: 442.905 TL
KURUM REKLAM İÇİN İMAMOĞLU'NDAN 3 KAT DAHA FAZLA HARCAMIŞ
Murat Kurum: 5.478.391 TL
Hakan Tütüncü: 2.438.249 TL
Ekrem İmamoğlu: 1.628.799 TL
Hamza Dağ: 1.417.569 TL