Halkbank'tan sonra bu kez de Akbank
Akbank müşterileri sosyal medya üzerinden kartlarının hacklendiğini öne sürdü.
Banka, müşterilere verdiği yanıtta, kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluştuğunu açıkladı.
Bankadan müşterilere verilen yanıtta, "Değerli müşterimiz, kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluşmuştur. Oluşan hatanın düzeltilmesi konusunda çalışmalar yürütülmektedir. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyeti olmayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz" dendi.
Değerli müşterilerimiz, kısıtlı sayıda müşterimizin kredi kartı hesap hareketleri ile ilgili sistemsel bir hata oluşmuştur. Yaşanan hata gün içinde giderilecektir. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyeti olmayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
— Akbank (@Akbank) September 1, 2018
Akbank'ın açıklamasından sonra sosyal medyada tepkiler çığ gibi büyüyor.