Citroen 'özüne' döndü

Citroen 'özüne' döndü
Citroen, bugün düzenlediği etkinlikte yeni logosunu tanıttı. Şirket, elektrik döneminin kapılarını özüne dönerek araladı.

Son yıllarda birçok teknoloji ve otomotiv şirketi logosunu değiştirdi. Ağırlıklı olarak ise Peugeot gibi geçmişe atıf yapılan logolar gördük. Bugün de Citroen yeni otomobillerde kullanacağı logosunu tanıttı.

ekran-resmi-2022-09-27-15-31-20.png

1919’a geri döndü

Shift Delete'in haberine göre, geçtiğimiz aylarda Peugeot, meşhur aslan logosunu 13. kez değiştirdi. Artık 1960 yılında gördüğümüz versiyonun 3D modelini kullanıyor. Citroen de benzer bir adım atarak tarihinin ilk logosuna oldukça benzer bir formatı hayata geçirdi.

ekran-resmi-2022-09-27-15-31-56.png

Konuyla ilgili Citroen CEO’su Vincent Cobée şunları söyledi:

"103 yıllık tarihimizde muhtemelen en heyecan verici bölüme girerken, Citroen’in modern ve çağdaş yeni bir görünüm benimsemesinin zamanı geldi. Yeni kimliğimiz, geleneksel endüstri kurallarına meydan okuyan cesur ve özellikle elektrikli sürüş dahil tüm deneyimlerin ne olursa olsun daha uygun fiyatlı, konforlu ve eğlenceli olmasını sağlayarak ilerlemenin zarif bir sembolüdür."