Apple, iPhone 14'ün O Özelliğine Reklam Çekti

Apple iPhone 14 serisiyle hayatımıza giren "Trafik Kazası Algılama" özelliğiyle ilgili bir reklam yayınladı.

Apple, Eylül 2022’de yeni iPhone 14 serisiyle “Trafik Kazası Algılama” adlı hayat kurtarma potansiyeli olan özelliğini duyurmuştu. Bu özellik acil servislerle sizin adınıza bağlantıya geçebiliyor.

Webtekno'nun haberine göre Apple, son yayınladığı reklam videosunda bu özelliği konu aldı. Fakat özelliği ele alış biçimi tartışma yaratacak cinsten.

Apple’dan kaza algılama reklamı: Rahat ol, bu iPhone 14 Pro

ABD’nin en büyük telekomünikasyon şirketi AT&T ile hazırlanan reklam filminde bir araç kazasına yer veriliyor. Fakat video boyunca bir şarkı çalıyor. Gene Chandler’ın bu şarkısında şu sözler geçiyor:

“Artık beni daha fazla incitemezsin
Yoluma gönderdiğin onca acıdan sonra
Hayır, hayır, hayır.”

Kazada araç takla atıyor, sürücü ölümü atlatıyor. Fakat Apple, tam da aracın hareket etmeyi durdurmasıyla birlikte ekrana “Rahat ol, bu iPhone 14 Pro.” yazısı gösteriyor. Sürücü hiç kaza geçirmemiş, ölüm tehlikesiyle karşı karşıya kalmamış gibi.

Bu “Rahat ol” sözünün ardından, iPhone’un, sahibinin telefonla etkileşime geçmemesi durumunda acil servislerle iletişime geçecek olması anlatılıyor.