Araştırmalar ortaya koydu: Türkiye bu çikolatadan vazgeçemiyor
Yayınlanma:
Areda Survey’in bin 100 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği çikolata araştırmasına göre Türkiye'nin yüzde 54,4’ü sütlü çikolata tüketiyor ve yüzde 44’ü çikolata yedikçe kendisini mutlu hissediyor.
16
Areda Survey tarafından 17-20 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen çikolata araştırmasına 1100 kişi katıldı.
26
Tüketici eğilimlerini düzenli olarak ele alan araştırma, kantitatif araştırma yöntemlerinden CAWI tekniği ile “Areda Survey’in Profil Bazlı Dijital Paneli” kullanılarak gerçekleştirildi.
36
Çikolata araştırmasının sonuçlarına göre katılımcıların yüzde 54,4’ü sütlü çikolatayı tercih ediyor.
46
Sütlü çikolatayı yüzde 41,9 ile bitter çikolata takip ediyor.
56
Katılımcıların 76’sı çikolatayı kahve ile birlikte tüketiyor.
66