Nesine 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Bursaspor sezona iyi bir başlangıç yaptı, zirve yarışında tam gaz ilerliyor. 5 maçta 4 galibiyet 1 beraberlikle 13 puan toplayan Yeşil-Beyazlılar averajla üçüncü sırada yer alıyor.
Bursaspor taraftarı da takımlarına tam destek veriyor. 4. haftadaki Muşspor maçını 43 bin 160 kişi izledi, kulüp taraftar rekoru yenilendi. Bu yaşanan yoğun ilgi Bursaspor Yönetimi'ni bazı önlemler almasını gerektirdi.
Yeşil-Beyazlı kulüp, online bilet satışlarını durdurduğunu ve bilet fiyatlarını artırdığını açıkladı. Kulüpten yapılan açıklamada, "Değerli Bursaspor Ailesi, iç sahada oynayacağımız Kahramanmaraş Spor maçı ve sonrası için belirlenen bilet fiyatlarımız aşağıdaki gibidir:
"Güney ve Kuzey Kale Arkası: 150 TLDoğu Alt ve Doğu Üst Tribünleri: 350 TLBatı Alt ve Batı Üst (VIP) Tribünleri: 900 TLSon iki maçımızda yaşanan sorunlar ve karaborsa bilet satışları nedeniyle kulübümüz, online bilet satışını durdurma kararı almıştır. Cuma gününden itibaren Kahramanmaraş Spor maçı biletleri yalnızca gişelerden satışa sunulacaktır."
Bu açıklama Yeşil-Beyazlı taraftarların tepkisini çekti. Özellikle şehir dışından gelecek olan Bursasporlu taraftarların sıkıntı yaşayabileceği konusuna Başkan Başkanı Enes Çelik de hak verdi. Sosyal medya hesabından bir açıklama yayınlayıp, yeni bir karar aldıklarını duyurdu.
Bursaspor Başkanı Enes Çelik, "Sevgili Bursasporlular" başlığıyla şu açıklamayı yaptı:"Rekor katılımın olduğu ilk iki maçımızda yaşanılan sıkıntıların en büyük sebebi, online biletlerin ve QR kodların mükerrer kullanılması olmuştur."
"Stadyum dışındaki kontrol alanlarında ve turnikelerde yüzlerce kez mükerrer geçiş sorunu yaşanmış ve bu durum biletini/kombinesini alarak maça girmek isteyen taraftarlarımızı da mağdur etmiştir. Emniyette yaptığımız görüşmeler neticesinde bu sorunun tekrar yaşanmaması adına bu maça özel sadece kağıt bilet satışı yapmayı kararlaştırmıştık. Şehir dışındaki ve çalışma saatlerinden dolayı gelemeyecek taraftarlarımızın haklı serzenişini kabul ediyor ve online satışı yalnızca 2 (iki) adetle sınırlandıracak şekilde satışa sunuyoruz."