Zengin, o anki şaşkınlığıyla hemen tabletin satın alındığı internet sitesini aradı. Ancak, siteden gelen cevapta herhangi bir sorun olmadığı, sorunun kargo şubesinden kaynaklanabileceği ifade edildi. Bunun üzerine Zengin, kargo şubesine başvurdu ancak buradan da çözüm bulamayınca Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapma kararı aldı.
Bedensel engelli genç kadın, yaşadığı mağduriyetin ardından avukatı aracılığıyla da şikayetçi olacağını belirtti. Şu anda Tüketici Hakem Heyeti'nden çıkacak kararı bekleyen Zengin, 20 bin liralık tablet yerine taşla karşılaşmanın üzüntüsünü yaşıyor. Mağduriyetin giderilmesi için hukuki süreç başlatan Zengin, bu tür durumların tüketicilerin dikkatli olmalarını ve güvenilir alışveriş platformlarını tercih etmelerini vurguluyor.