Ziraat Bankası'nın uygulamasına girmek isteyen kullanıcılar, "İşleminizi gerçekleştiremiyoruz" ya da "İnternet bağlantınızda sorun var" uyarısı ile karşılaşıyor.
Ziraat Bankası'ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada, ''Ziraat Mobil'de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa sürede gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz'' ifadeleri kullanıldı.
Kredi yapılandırmasına 2 yıl daha devam: Geçici 32. maddenin süresi uzatıldı
Tarihi kesinti sonrası Akbank Genel Müdürü ilk kez konuştu
Akbank'ta yaşanan kesintinin perde arkası