Erişim sıkıntısı yaşanan Ziraat Bankası açıklama yaptı

Ziraat Bankası'nda 2 gün önce yaşanan sorunun ardından bugün kullanıcılar tekrardan sisteme erişmekte sıkıntı yaşadı. Bankadan yapılan açıklamada, ''Ziraat Mobil'de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz" denildi.

Ziraat Bankası'nın uygulamasına girmek isteyen kullanıcılar, "İşleminizi gerçekleştiremiyoruz" ya da "İnternet bağlantınızda sorun var" uyarısı ile karşılaşıyor.

Ziraat Bankası'ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada, ''Ziraat Mobil'de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa sürede gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz'' ifadeleri kullanıldı.

 

Türkiye Haberleri