Yedi bin yurttaşın artık fidanı var

Yedi bin yurttaşın artık fidanı var
Türkiye genelinde bilinçlendirme kampanyaları yapan ve sosyal duyarlılığı artırmayı hedefleyen Seiko Optik Türkiye, ‘Baktığımız Yerler Yeşerecek’ projesi kapsamında Gaziantep’te 7 bin fidan dikti

Türkiye genelinde bilinçlendirme kampanyaları yapan ve sosyal duyarlılığı artırmayı hedefleyen Seiko Optik Türkiye, ‘Baktığımız Yerler Yeşerecek’ projesi kapsamında Gaziantep’te 7 bin fidan dikti. Gözlük kutularına harcanan parayla oluşturulan, Nur Dağı’ndaki “Seiko Optik Türkiye Hatıra Ormanı”nda 7 bin gözlük kullanıcısının artık birer fidanı var.

Seiko Optik Türkiye, başta toprak olmak üzere tüm doğal varlıkları korumak için çalışan bunun yanında yurt genelinde erozyonla mücadele ve ağaçlandırma çalışmaları yapan TEMA Vakfı aracılığıyla, Gaziantep’te 2018 Mayıs - Aralık ayları arasında 7 bin fidanı toprakla buluşturdu. Yurt genelindeki 700 optikçiyle birlikte yürüttülen, ‘Baktığımız Yerler Yeşerecek’ projesi kapsamında oluşturulan Gaziantep Nur Dağı’nda bulunan “Seiko Optik Türkiye Hatıra Ormanı”ndaki 10 bin fidanın 7 binin sertifikası yurttaşlara ulaştırdı. Ekosistemin devamlılığı için harekete geçen Seiko Optik Türkiye, dikilen fidanların sertifikalarını, kullanıcıların ismine özel olarak düzenlenerek, satın aldıkları ürün ile birlikte kendilerine teslim etti. Daha yeşil ve daha yaşanabilir bir dünya için, gözlük kutularına harcanan parayla oluşturulan hatıra ormanında 6 hektar büyüklüğündeki alanda kızılçam, alıç, ahlat, badem ve yalancı akasya gibi yöreye özgü fidanlar var.

“Sürdürülebilir bir gelecek için”

Seiko Optik Türkiye Genel Müdürü Suat Çam, proje ile ilgili, “Seiko Optik sosyal ve duyarlı bir marka olarak her zaman toplum yararına çalışmalar yürütmüştür. Marka vizyonumuz, doğa dostu ürünlerimiz ve üretimimizle, çevreci yaklaşımımızı devam ettiriyoruz. Göz sağlığı farkındalığını artırmaya yönelik gerçekleştirdiğimiz projelerimizin yanına çevreci yaklaşımımızı da ekleyerek optik sektöründe önemli bir yer edinmemizi sağlayan bu topraklara fayda sağlamaya yönelik adımlar atıyoruz. Türkiye, mevcut orman varlığı açısından maalesef henüz orman zengini bir ülke durumunda değil. Biz, sürdürülebilir bir gelecek için; TEMA Vakfı aracılığıyla Gaziantep Nur Nurdağı ağaçlandırma sahasına 10.000 fidan bağışladık ve ‘Seiko Optik Türkiye Hatıra Ormanı’nı oluşturduk. Tüketicilerimizle birlikte büyüttüğümüz bu proje ile orman varlığına küçük bir katkı sunuyoruz. Gelecek dönemlerde bu projeyi farklı orman sahalarında daha çok büyütme hedefindeyiz” açıklamasında bulundu.

En iyi ödül

Göz sağlığı, gözlük kullanımı ve düzenli göz muayenesi konularına dikkat çekmek için hayata geçirdiği, ‘Gözümün Değeri’ projesinin ‘Karanlık Oda’ etkinliğiyle, Portekiz’in Lizbon kentinde düzenlenen ve Global Seiko ülkelerinin katıldığı toplantıda ‘En İyi Pazarlama Aktivitesi’ ödülünü alan Seiko Optik Türkiye, çocuklar ve yetişkinler için farklı ihtiyaçlara ve yaşam şekillerine göre kaliteli ve teknolojik ürünler geliştirerek tüm görme sorunlarına çözüm oluşturuyor. Dünyada optik alanında ilk’lere ve en’lere imza atan marka, göz sağlığına gereken önemin ‘zamanında’ verilmesi için Türkiye genelinde bilinçlendirme kampanyaları gerçekleştiriyor.

Etiketler :