Elektrikli Yeni Lexus UX 300e Türkiye Otomobil Pazarına Girdi! İşte Premium Segmentteki Aracın Fiyatı
Yayınlanma:
27 Mayıs 2024 Pazartesi 15:52
Lexus, premium segmentteki iddiasını, tamamen elektrikli ilk SUV modeli UX 300e ile Türkiye'de bir adım öteye taşıyor. Lüks tasarım, gelişmiş teknolojik özellikler ve etkileyici performansı bir araya getiren UX 300e, şehir içi ve şehir dışı sürüşlerde üst düzey bir deneyim sunuyor.
1 8
440 km'lik etkileyici menzile sahip UX 300e, 204 HP güç ve 300 Nm tork üreten elektrik motoru sayesinde performanstan da ödün vermiyor.
2 8
0'dan 100 km/s hıza sadece 7,5 saniyede ulaşabilen model, dinamik sürüş hissi yaşatıyor. Elektrikli motorun sağladığı düşük ağırlık merkezi ve güçlendirilmiş gövde yapısı ise keyifli ve güvenli bir sürüş deneyimi sunuyor.
3 8
C-SUV platformu üzerine inşa edilen UX 300e, modern ve dinamik tasarımıyla dikkat çekiyor. Geniş iç mekanı ve yüksek kaliteli işçiliği ile konforlu bir sürüş deneyimi sunan model, 5 kişilik kapasitesiyle her ihtiyaca cevap veriyor.
4 8
UX 300e'nin 72.8 kWh'lik bataryası, 50 kW DC hızlı şarj ile sadece 1 saat 20 dakikada yüzde 80 seviyesine kadar şarj edilebiliyor. Lexus'un güvenilirlik konusundaki iddiasını bu modelde de sürdürüyor.
5 8
486 litrelik bagaj hacmi ile SUV'nin pratikliğini tamamlıyor. Türkiye'de Executive ve Exclusive olmak üzere iki farklı donanım seviyesiyle sunulan UX 300e, her iki versiyonda da oldukça zengin bir standart donanım listesine sahip. Premium ses sistemi, dokunmatik multimedya ekranı, kablosuz şarj ünitesi, ısıtmalı ve elektrikli ayarlanabilir koltuklar gibi özellikler konfor ve teknolojiyi bir arada sunuyor.
6 8
Lexus Safety System + ile gelen UX 300e, güvenlik konusunda da iddialı. Çarpışma Önleyici Sistem, Kör Nokta Uyarısı, Şerit Takip Asistanı, Adaptif Hız Sabitleyici gibi gelişmiş güvenlik özellikleri, sürücü ve yolculara üst düzey koruma sağlıyor.
7 8
UX 300e'nin Executive versiyonu 1 milyon 750 bin TL'den başlarken, Exclusive versiyonu 1 milyon 920 bin TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
8 8