Yeni Citroën C3’ün markanın amiral gemilerinden biri olduğunu söyleyen Alkım, "Yeni ë-C3, elektrikli C4 ve elektrikli C4 X’ten sonra elektrikli araç ürün gamımızdaki 3’üncü model olacak. Yeni aracımızla birlikte elektrikli araçların toplam satışlarımız içindeki payını yüzde 15 seviyesine çıkarmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki yıl ise hedefimiz bu oranı yüzde 20’lere yükseltmek" dedi.
Alkım, rekabetçi bir fiyat politikası izlediklerini de aktararak, "C3’ün lansmanını eylül ayında gerçekleştireceğiz. İlk etapta sadece elektrikli motoru piyasaya sunacağız. Eğer bugün şartlarında lanse etmiş olsaydık 1 milyon TL civarı bir fiyatla elektrikli modelimizi tüketicilerle buluşturabilirdik. Son 4 ayda yaklaşık 3 bin adet C3 satmak istiyoruz. 2025’te 2 motor seçeneği ile birlikte 11 bin adetlik bir satış hacmine ulaşmak istiyoruz" dedi.