Kandilli Gaziantep AFAD Osmaniye dedi

Kandilli tarafından açıklanan son verilere göre Gaziantep'te 3.6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. AFAD ise depremin Osmaniye'de meydana geldiğini duyurdu.

Halk TV sizin sesiniz! Tıklayın güvenilir kaynağınıza ekleyin
Kandilli Gaziantep AFAD Osmaniye dedi

Gaziantep'te deprem meydana geldi. Kandilli bugün 14.35'te Gaziantep'te bir deprem meydana geldiğini açıkladı. AFAD'ın sosyal medya hesabından yapılan bilgilendirme paylaşımına göre bugün saat 14.35'te yerin yaklaşık 8.4 kilometre derinliğinde bir deprem oldu. Depremin merkez üssünün Nurdağı olduğu bilgisi geçildi.

ekran-goruntusu-2024-12-09-153431.png

AFAD OSMANİYE DİYE GEÇTİ

AFAD ise depremin Osmaniye'de olduğunu ve merkez üssünün Bahçe olduğunu, depremin büyüklüğünün 3.6 olup yerin 8.45 kilometre derinliğinde meydana geldiğini sosyal medya hesabından açıkladı.

ekran-goruntusu-2024-12-09-153244.png

Kaynak: Halk TV Haber Merkezi
Deprem