Facebook'un 'LOL' (Laughing out loud) adını verdiği uygulamada yolun sonu görünüyor.
ABD’de yapılan bir araştırma Facebook’un ‘LOL’ uygulamasının son durumunu ortaya koydu. Şirketin Mayıs ayının son haftasında paylaşılan gönderiler üzerinde yaptığı, kullanıcıların “internette nasıl güldüklerini” ortaya çıkarmayı amaçlayan araştırma, ilginç gerçekleri açığa çıkardı. Araştırma, kullanıcıların yüzde 51,4′ünün gülümsemelerini “haha” şeklinde basitçe ifade ettiklerini, ikinci sırada ise yüzde 33′le emoji’lerin geldiğini söylüyor. “Hehe” ise yüzde 13′lük payıyla üçüncü sırada bulunuyor.
Gençler arasında yaygın olarak kullanılan uygulamayı kadınların erkeklere göre emoji’leri daha çok kullandığını gösteriyor. Eski günlerini mumla aradığı anlaşılan “LOL” (Laughing out loud ) sadece yüzde 1,9 pazar payına sahip. Akıbetinin ne olacağı henüz belirsiz.