İBB iş ilanı yayınlandı. Son dönemde artan işsizlik nedeniyle belediye iş ilanları yoğun ilgi görmeye başladı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) 700 personel alacağını duyurdu. İBB personel alımı başvuru şartları da belli oldu.
İBB personel alımı hangi kadrolara yapılıyor?
İBB'nin toplu taşıma hizmeti veren kurumu İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri'nden (İETT) yapılan açıklamada, "152 yıllık köklü geçmişi ile bir kamu kurumu olan ve İstanbul Büyükşehir Belediyesinin en önemli kurumlarından olan İETT, kadrosunu güçlendirmek için yeni çalışma arkadaşlarını kadrosuna katmak istiyor. Bu doğrultuda İstanbul Büyükşehir Belediyesi güvencesiyle 700 otobüs şoförü İETT'de işe alınacak" ifadeleri kullanıldı.
İBB personel alımı başvurusu nasıl yapılır?
İBB otobüs şoförü alımına en az 1 yıllık E sınıfı veya yeni D sınıfı sürücü belgesi olan adaylar kariyer.ibb.istanbul web sayfasından özgeçmiş ve iletişim bilgilerini yazarak başvuruda bulunabilir.
İETT, son 3 yılda başlattığı ve halihazırda 115'e ulaşan kadın şoför sayısını artırmak için de özellikle kadınların başvuru yapması çağrısında bulundu.
İBB personel alımı başvuru şartları neler?
* Tercihen lise mezunu
* Otobüs şoförlüğü deneyimi olan veya bu pozisyonu meslek edinmek isteyen, tercihen farklı marka/model otobüs kullanmış
* En az 1 yıllık E sınıfı veya yeni D sınıfı sürücü belgesi olan
* Tercihen SRC-2 belgesine sahip
* Psikoteknik belgesi olan
* Asli kusurlu olarak ölümlü ya da yaralanmalı trafik kazası yapmamış
* Ceza puanından dolayı ehliyetine el konulmamış
* Son 3 yılda alkollü araç kullanmaktan dolayı trafik cezası almamış
* Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
* Güler yüzlü, pozitif, hizmet kültürü gelişmiş, toplu taşıma hizmetlerinde fark yaratmaya istekli
* İstanbul içi yol bilgisine güvenen