"Şahane Kasım" da en çok tercih edilen ürünler belli oldu

Teknolojik ürünlerde "Şahane Kasım" döneminde tüketicilerin en çok satın aldığı ürünleri paylaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, MediaMarkt, "Şahane Kasım" döneminde bir önceki yılın aynı dönemine oranla satışlarını yaklaşık yüzde 42 artırdı.

Yaklaşık 1,5 milyon ziyaretçinin alışveriş yaptığı "Şahane Kasım"da İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu.

Alışveriş yapanların yüzde 33'ünü 25-35 yaş arası kesim oluştururken, yüzde 28'ini 35-45 yaş arası, yüzde 18'ini 45-55 yaş arası, yüzde 14'ünü 18-25 yaş arası ve yüzde 7'sini de 55 yaş üzeri oluşturdu.

Bu yıl tüketicilerin en çok tercih ettiği ürün grubu, akıllı telefonlar oldu. Apple iPhone 13 modeli en çok satılan model olurken, bu modeli iPhone 15 ve Samsung'un S24 Ultra modeli takip etti. Tüketiciler akıllı telefonların en çok 128GB kapasiteye sahip modellerini tercih etti.

Tüketicilerin akıllı telefonlardan sonra en çok tercih ettiği kategori temizliğe yönelik elektrikli ürünler oldu.

Bu kategoride de Dyson en çok tercih edilen marka olurken, tüketiciler elektrikli süpürge, ıslak ve kuru temizleme özellikli kablosuz süpürge ve dikey şarjlı süpürgelere ilgi gösterdi.

Robot süpürge kategorisinde ise Philips, Homerun 7000 Serisi'yle öne çıktı.

"Şahane Kasım" döneminde tam otomatik kahve makinelerine olan ilgi geçen yıllara kıyasla daha yüksek oranda bir artış gösterdi.

Saç şekillendiriciler ve kazanlı ütüler ise kadınlar tarafından en çok tercih edilen ürün kategorileri oldu. Önceki yıllardan farklı olarak da ise bu yıl ilk kez Scooter ve Drone kategorileri tüketiciler tarafından ilgi gördü.

Ekonomi Haberleri