Porsche, 911'in ikonik tasarımına büyük saygı göstererek, makyajda radikal değişikliklerden kaçınmış. Dış hatlarda zarif dokunuşlar yapan Porsche, asıl yenilikleri kaputun altına saklamış.
Hibrit Güç Ünitesi:
911 GTS Hybrid, 3.0 litrelik çift turbo destekli altı silindirli motordan vazgeçerek, 3.6 litrelik sıralı altı silindirli bir motora geçiş yapıyor. Bu yeni motor, elektrik desteği ile 532 beygir güç üreterek 911'i 0'dan 100'e sadece 2,9 saniyede ulaştırabiliyor.
Ek Güç ve Tork:
Ana elektrik motoru ise yeni geliştirilen 8 ileri vitesli çift kavramalı (PDK) şanzımana yerleştirilmiş. Bu motor 150 Nm tork ve 40 kW güç ekleyerek performansı daha da yukarı taşıyor.
T-Hybrid Sistemi:
T-Hybrid adı verilen hibrit sistem, motor sporlarından ilham alarak tasarlanmış. Kompresör ve türbinlerin arasına yerleştirilen elektrik motoru, turboşarja anında güç vererek daha hızlı tepki süresi ve daha yüksek tork sunuyor.
Elektrik motorları için gerekli enerji ise 12 voltluk 1.9 kWh enerji depolayabilen bir bataryadan sağlanıyor.
Turboşarj ve Jeneratör:
Turboşarjdaki elektrik motoru aynı zamanda jeneratör görevi de görüyor. Egzos gazı çıkışından 11 kW'a kadar elektrik gücü üretilebiliyor. Bu sayede iki turboşarj yerine yalnızca bir turboşarj görev yapıyor ve daha yüksek verimlilik sağlanıyor.
Bu muhteşem otomobilin ABD’deki satış fiyatı 164 bin dolar olarak açıklandı.