Sabah saatlerinden itibaren kredi kartı taksitlerinin iki kez çekilmesi ve işlemlerin ekstreye mükerrer yansımasıyla birlikte limitlerin tükenmesiyle sonuçlanan teknik arıza nedeniyle müşterilerini paniğe sevk eden Akbank, beklenen özrü saatler sonra diledi. Bankanın Twitter hesabından yapılan paylaşımda, “Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz” denildi.
Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde teknik arıza yaşanınca müşteriler büyük bir paniğe kapılmıştı. Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi. Arıza, Twitter’da Akbank hashtag'inin TT olmasına neden olmuştu,
Vatandaşlar Akbank kredi kartlarıyla yaptıkları harcamaların ekstreye iki kez yansıması üzerine şikayetlerini dile getirirken, bankanın müşteri hizmetleri numarasına ulaşılamaması da dikkat çekti. Akbank’tan yaşanan bu soruna ilişkin atılan tweet'te şöyle denilmişti:
“Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.”
'Dünyanın en iyi dijital bankası' seçilmişti
Dünyanın saygın finans yayın gruplarından Euromoney'nin “Awards for Excellence 2019 - Mükemmellik Ödülleri 2019” kapsamında Akbank “dünyanın en iyi dijital bankası” seçilmişti. Akbank aynı zamanda “Orta ve Doğu Avrupa'nın en iyi dijital bankası” unvanını da aldı.