Japonya'dan daha önce hiç görülmemiş güce ve ekstra bir ayrıntıya sahip motor pazarı kıracak

Japon markası, özellikle Amerika pazarına yönelik yeni bir yaklaşım başlatmaya karar verdi . Buradaki fikir, çok katı ABD düzenlemelerinin sınırları dahilinde kalmak ve ateş gücünü artırmaktır.

Mazda, pazarı kırabilecek yeni bir teknolojiyle motorlarında devrim yaratmaya karar verdi. Yaklaşım tamamen farklı:

Japonya'dan yeni bir motor çıkıyor: Daha önce hiç görülmemiş gücü ortaya çıkaracak ekstra bir ayrıntıya sahip olacak.

Mazda , piyasada iyi sonuçlar elde eden döner motorlarının tasarımını canlı tutmaya karar verdi . Amaç bu yönde ısrar etmek ve Amerikan pazarı için bir şeyleri değiştirmek. MX -30 e-Skyactiv R-EV'in 2023 yılında piyasaya sürülmesi , jeneratör görevi gören 830 cc'lik bir döner motoru da beraberinde getirdi . Bu teknoloji üzerinde çalışan mühendis kadrosu, halen Iconic SP konsepti üzerine bir spor otomobil modellemek için çalışıyor.

Verdiği röportajda bu konuya değinen CEO Masahiro Moro, döner motorla ilgili bazı detaylara değindi. Buradaki fikir, MX-30 e-Skyactiv R-EV gibi tek rotorlu konfigürasyonun yeterli olmayacağı Amerika Birleşik Devletleri için bir şeyleri değiştirmek.

Moro, giderek daha yüksek silindir hacmine ve güce yönelen Amerikan pazarı için tek rotorlu bir motorun yeterli olmayacağını savunuyor.

MAZDA TEKNOLOJİSİ DEĞİŞİYOR: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ'NE YENİ BİR MOTOR GELİYOR

Mazda, daha fazla etki yaratmak için Iconic SP'yi kasıtlı olarak büyüttüğünü söyledi .

Japon markasının CEO'su şunları ekledi : “ Tek rotorla test ettik. Bir sonraki aşama ikiye geçmek olacak. Rotorlar bir şaftla farklı odalarda ayrı ayrı döner. Daha fazla elektrik üretmemiz gerekiyor. İki rotor, ABD pazarının özelliklerine daha uygun olan daha fazla güç üretecek . "

MAZDA'NIN MOTORU

Moro ayrıca, yalnızca 2027'de üretim otomobillerinde yer alması beklenen Skyactiv-Z motorundan da bahsetti. Yeni gaz motoru önümüzdeki on yılda Amerika bağlamını karakterize eden tüm katı emisyon kurallarına uyabilecek .

Moro için: “ Normalde emişli motorların bu düzenlemeye uyum sağlamak için gücü %30 oranında azaltması gerekecek ve bunun yerine Skyactiv-Z motorla güç aynı kalacak ”. Pazardaki sonucu değiştirebilecek ve Mazda'yı bir süredir peşinde olduğu rakamlara geri getirebilecek başarılı bir mücadele. Amerika Birleşik Devletleri'nde yeni teknolojiyi benimsemeye istekliler.

Ekonomi Haberleri