Arazi Performansı DMO ile Artıyor:
BYD, Shark'ın arazi koşullarında daha iyi performans gösterebilmesi için DMO adlı şarj edilebilir hibrit motor teknolojisini kullandıklarını açıkladı.
Bu sayede kamyon, hem elektrikli motorun sessizliğini ve verimliliğini hem de benzinli motorun gücünü sunabiliyor.
Teknolojiyle Dolu Kabin:
Shark'ın kabini de teknolojiden geri kalmıyor. Sürücünün önünde 10.25 inçlik dijital gösterge ekranı yer alırken, merkezde ise 12.8 inçlik dokunmatik multimedya ekranı görev yapıyor. BYD'nin diğer modellerinde de gördüğümüz gibi, bu ekran da döndürülebiliyor.
Uzun Menzil:
NEDC standardına göre 100 kilometreye kadar saf elektrikli sürüş menzili sunan Shark, şehir içi kullanımda benzinli motora ihtiyaç duymadan rahatlıkla kullanılabiliyor. Ayrıca, 20 dakikada yüzde 30'dan yüzde 80 doluma ulaşabilen bataryası sayesinde hızlı şarj imkanı da sunuyor.
Pazarlanma Tarihi Belli Değil:
BYD, Shark'ın ne zaman piyasaya sürüleceğine dair net bir tarih vermedi. Fakat kamyonun kısa süre içinde satışa sunulması bekleniyor. Elektrikli kamyon pazarında büyük bir rekabet yaşanırken, Shark'ın piyasaya sürülmesi bu rekabeti daha da alevlendirecek gibi görünüyor.