Beymen'i Katarlılara satmıştı: Cem Boyner yeni mağaza zinciri kuruyor!

5 yıl önce Beymen’i Katarlılara satan Cem Boyner, yeni mağazalarla geliyor.

Ünlü iş insanı Cem Boyner, giyim perakendesinin ‘icat çıkartan adam’ı olarak tanınıyor. Beymen'i Katarlılara satan Cem Boyner yeni bir girişime hazırlanıyor.

5 yıllık rekabet yasağının süresi dolan Cem Boyner son projesi Horizon ile geniş kitleleri sessiz, gösterişsiz ve ulaşılabilir lüksle buluşturmayı hedefliyor.

Cem Boyner lüks mağazacılık alanındaki şirketi Beymen’i 2019 yılında Katarlı finansal ortağı Mayhool’a satmasının üstünden beş yıl geçtikten sonra kolları sıvadı.

Edinilen bilgiye göre projenin adı “Horizon- Ufuk.” Ancak marka adının Horizon olup olmayacağı şimdilik belli değil.

Boyner Mağazacılık’ın 2024 hedefi ciroyu ikili katlamak

Grubun son dönemde büyük emek büyük önem verdiği ve dört yıldır çok iyi gittiğini ifade ettiği Boyner Mağazacılık ise aynı şekilde yoluna devam edecek. Boyner Büyük Mağazacılık’ın CEO’su Eren Çamurdan İstinye Park mağazasında düzenlediği toplantıda şirkette son dönemde önemli olduğunu belirttiği bir dönüşüme imza attıklarını söylemişti. Çamurdan COVID-19 döneminde geliştirdikleri stratejiler sayesinde 2024 yılının iyi başladığını ve 2023 cirosunu ikiye katlayarak 40 milyar TL’lik hedefe doğru koştuklarını ifade etmişti.

Boyner Büyük Mağazacılık’ın CEO’su Eren Çamurdan’a göre pandemi döneminde belirledikleri ve uygulamaya başladıkları yeni nesil mağazacılık uygulamaları müşteriler tarafından da beğenilmiş. Veriler de bu tespiti doğruluyor. Boyner Büyük Mağazacılık’ın CEO’su Eren Çamurdan 2020 yılından bu yana devreye aldıkları mağazacılık dönüşümü yolculuğunda vites yükselttiklerini ve ivmelenerek büyüdükleri bir dönemde olduklarını söylemişti. Çamurdan “2023 tüm dinamiklerine rağmen pandemide başladığımız dönüşüm yolculuğumuzun meyvelerini toplamaya başladığımız bir dönem oldu. 2023 toplam ciromuzu 2022’ye göre yüzde 116 artışla kapattık. Sektör ortalamasının 20 puan üstünde bir büyüme gösterdik. Boyner.com.tr ise 2022’ye göre yüzde 185 oranında büyüdü. 2023 yılında tüm kanallarımızda toplam 40 milyon adet ürün satıldı. Dönüşümle gelen farkı gençler de gördü ve genç müşteri (20- 35 yaş) oranımız 2019 yılına göre 12 puan artarak yüzde 46’ya ulaştı. Bizi en çok heyecanlandıran ilk günden beri hedeflediğimiz genç müşteri (20-35 yaş) oranımızdaki artış oldu” demişti.

Çamurdan uygulanan ekonomi programı nedeniyle tüketici talebinin baskılanmaya çalışıldığı 2024 yılının hızlı başladığını belirtmişti. Verilere göre ilk beş aylık toplam satışlarda geçen senenin ilk beş ayına göre yüzde 94, online satışlarda ise geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 116 büyüme olmuş. Online müşteri ziyaretindeki artış oranı ise yüzde 56’ya ulaşmış. Verilerin kendilerine doğru yolda olduklarını gösterdiğini belirten Çamurdan “Mağazacılık dönüşüm yolculuğumuzda aldığımız aksiyonlarla son 3 yılda ivmelendik, 2024 ve sonrasında uçuşa geçeceğiz” demişti.

Ekonomi Haberleri