Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde bugün teknik arıza yaşanınca müşteriler büyük bir paniğe kapıldı. Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi. Arıza, Twitter’da Akbank hashtag'inin TT olmasına neden oldu.
Vatandaşlar Akbank kredi kartlarıyla yaptıkları harcamaların ekstreye iki kez yansıması üzerine şikayetlerini dile getirirken, bankanın müşteri hizmetleri numarasına ulaşılamaması da dikkat çekti. Akbank’tan yaşanan bu soruna ilişkin yaptığı yazılı açıklamada şöyle denildi:
“Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.”