Pepsi 15 yıl sonra logosunu değiştirdi. İşte dün ilk kez tanıtılan Pepsi'nin yeni logosu

Pepsi, 14 yıl sonra ilk kez küresel görsel kimliğini yeniledi ve yeni logosunu dünyanın ikonik noktalarında sergiledi. Londra'da O2 Arenası'nın yanında dev bir Pepsi kutusu yükselirken, Varşova ve Ho Chi Minh gökyüzünde balonlarla Pepsi logosu oluştu. Mısır'da Nil Nehri'nde ve Dubai'de Ain Dubai'de ise görkemli ışık gösterileri düzenlendi.

Pepsi, 15 yıl aradan sonra ilk kez logo değişikliğine gitti. Gazlı içecek üreticisinin yeni logosu markanın cesaretini, enerjisini ve popüler kültürle olan bağlantısını yansıtıyor. Lansman etkinlikleri dünya genelinde büyük ilgiyle karşılandı.

Değişimi kutlamak için Pepsi’nin küre logosunu içeren dijital enstalasyonlar her konum için yeniden tasarlandı. Dünyanın önemli noktaları yeni Pepsi görsel kimliğiyle donatıldı.

PepsiCo İçecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü Aslı Önder:

"Yeni görsel kimliğimiz cesur, kendinden emin, modern ve ikonik."

"Tüketicilerimiz, sevdikleri harika tadın keyfini, müzik, spor, oyun ve kültür alanlarında sunduğumuz etkileyici ve eğlenceli deneyimlerle daha fazla çıkaracak."

"Yeni logomuzda, marka tarihimize duyduğumuz sevgiye yanıt verdik ve bu nostaljik ifadeyi güçlü ve modern bir dokunuşla sunduk."

"2024 bizim için heyecan verici bir yıl olacak. Kültürle aynı hızda hareket etmeye devam edeceğiz ve insanların isteklerine yenilikçi ürünler ve ikonik iş birlikleriyle yanıt vereceğiz."

Detaylar:

Yeni logo Pepsi'nin küresini ve markanın ismini içeriyor.

Tasarım sürecinde dünya çapında tüketicilerin görüşleri alındı.

Yeni görsel kimlik 120'den fazla pazarda kullanılacak.

Pepsi'nin yeni görünümüne dair:

Sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Birçok kullanıcı yeni logoyu beğendiğini ve modern bulduğunu ifade etti.

Bazı kullanıcılar ise eski logoyu daha çok sevdiklerini belirtti.

Ekonomi Haberleri