Çevrimiçi dizi ve film platformu Netflix, geçtiğimiz ay itibarıyla bazı ülkelerde reklamlı abonelik paketini başlattı.
WebTekno'nun aktardığına göre, çevrimiçi dizi ve film platformları bir araya getiren Reelgood, reklamlı Netflix ile ilgili bir araştırma yaptı. ABD özelinde yapılan araştırma, Netflix'in uygun fiyatlı reklamlı abonelik paketini satın alan kullanıcıların 245 film, 118 diziye ulaşamadıklarını ortaya çıkardı.
GeçtiReelgood tarafından paylaşılan istatistiklere göre, Netflix'in reklamsız versiyonunda 4 bin 13 adet film bulunurken, reklamlı pakette 3 bin 768 film bulunuyor. Bununla birlikte; 2 bin 342 dizinin bulunduğu Netflix'i reklamlı olarak izlemek isteyen kullanıcılar, bu dizilerin 2 bin 224 tanesine ulaşabiliyor.
Aralarında popüler yapımlar da var
Reelgood, reklamlı Netflix'te bulunmayan dizi ve filmler arasında popüler yapımların olduğunu da belirtti. Reklamlı Netflix'te olmayan filmler arasında "Uncharted", "Bullet Train" ve "Where the Crawdads Sing"in ilk üçte yer alıyor. Netflix'te bulunmayan diziler arasında ise "The Walking Dead", "Peaky Blinders" ve "The Last Kingdom" bulunuyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan bir Netflix sözcüsü, yapımcılarla anlaşabilmek için uğraştıklarını söyledi. Ancak bir anlaşmaya varılıp varılmayacağı şu an için net değil.