"All" in yeni küresel stratejisi belirlendi

Ernst&Young (EY), Türkiye de dahil olmak üzere faaliyet gösterdiği 150'den fazla ülkedeki tüm paydaşlarına geleceği güvenle şekillendirmeyi ve birlikte büyümeyi hedefleyen yeni stratejisi "All in"i paylaştı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, EY, müşterileri, çalışanları, toplum ve dünya için daha iyi bir çalışma dünyası oluşturma hedefini odağına alan bu strateji, EY'ın küresel ağından ve uzmanlığından yararlanarak gerçekleştirdiği kapsamlı bir analiz sürecinin sonucunda hayata geçirildi.

Küresel kuruluşların karşı karşıya kaldığı zorlukların farkında olan, geleceğe yönelik stratejiler geliştirmek için güçlü bir yaklaşım benimseyen EY, kuruluşların yalnızca yeni koşullara uyum sağlamasını değil aynı zamanda etkin olarak geleceği bilinçli ve stratejik seçimlerle inşa etmesini hedefliyor. Bu da yeniliği teşvik etmek, güven temelli ilişkiler kurmak ve değişimi yönetmek için stratejik bir liderlik yaklaşımı gerektiriyor.

SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME HEDEF

Bu doğrultuda şirket, "All in" stratejisiyle sadece gelecekteki zorlukları aşmaya değil aynı zamanda fırsatları da değerlendirmeye odaklanıyor. EY, paydaşlarıyla işbirliği yaparak onların stratejik seçimlerini doğru bir şekilde yönlendirmesine destek oluyor ve böylece sürdürülebilir büyümeyi teşvik ediyor.

Şirket, geleceği şekillendirme amacıyla paydaşlarına en büyük etkiyi sağlayacak stratejik yatırımlara odaklanırken, çalışanlarının gelişimine önem vererek onların potansiyellerini en üst düzeye çıkarmayı, yeni teknolojilere yatırım yapmayı, sektör modelini yenilemeyi ve denetim kalitesinde öncülüğünü sürdürmeyi amaçlıyor.

Aynı zamanda, hizmet verdiği tüm alanlardaki liderliğini güçlendirecek ve sürdürülebilir büyümeyi hızlandıracak alanlara yatırım yaparak iş dünyasına çözümlerini sunmaya devam eden EY, 80 binden fazla teknoloji uzmanı dahil olmak üzere yaklaşık 400 bin kişilik uzman ekipleriyle müşterilerine profesyonel hizmet sağlıyor.

"All in" stratejisi kapsamında operasyonel süreçlerin daha verimli ve hızlı hale gelmesiyle, EY'ın çalışanlarının müşterilerin ihtiyaç duydukları hizmetlere kolayca ulaşabilmesini de sağlıyor. Stratejik dönüşüm iç yapıda verimliliği artırırken müşterilere de daha kapsamlı çözümler sunuyor.

Bilim ve Teknoloji Haberleri