Beşiktaş'taki reklam panolarına eklenen QR kodla insanların İstanbul Sözleşmesi'ne ulaşılmayı sağlayan projesi ödül aldı.
Beşiktaş Belediyesi, Renee Reklam Ajansı ve Beşiktaş İletişim Ofisi tarafından gerçekleştirilen proje, Felis Ödülleri'nde PR Bölümü Kamu İlişkileri Yönetimi'nde 1 Felis'e, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik kategorisinde ise "Açıkhava Başarı" ödülüne layık görüldü.
Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat şöyle konuştu:
"Her adımda kadınların yanında olmaya devam edeceğiz. Kadınlar için şiddetsiz bir hayatı güvence altına alan ve dünyanın her yerinden kadınların çabalarıyla hazırlanan İstanbul Sözleşmesi, burada, bizim kentimizde imzalandı. Bu sözleşmenin tartışmaya açılması üzerine, sözleşmeyle ilgili yaratılmak istenen gerçek dışı algıya karşı, tüm komşularımızın ve vatandaşlarımızın bilgilenmesi için Beşiktaş'ı sözleşmeye kolayca ulaşmalarını sağlayacak afişlerle donattık ve bu sayede sadece Beşiktaş'ta değil, İstanbul ve hatta Türkiye çapında önemli bir bilinç yarattık. Bu kampanyamızın ödüllendirilmesi bizim için bir gurur vesilesi. Bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da İstanbul Sözleşmesi'nin tartışılması yerine tam uygulanması konusunda farkındalık yaratmaya; her adımda kadınların yanında olmaya devam edeceğiz."
Beşiktaş Belediyesi Kurumsal İlişkiler ve İletişim Direktörü Çağdaş Yıldız ise kampanya hakkında görüşlerini şöyle belirtti:
"Beşiktaş İstanbul'un gün içerisinde ağırlığı nüfus bakımından en kabalık ilçelerden biri. Dolayısıyla herkese yönelik direkt bir mesajla konuya dikkat çekmek ve sözleşmenin kolayca erişilmesini sağlamak istedik. Dijital mecralardaki yansımalara göre son 1 hafta içinde 10 milyon üzerinde görüntülenme gerçekleşti. Bu konuda farkındalık çalışmalarımız devam edecek."
Felis ödülleri, reklam ve pazarlama endüstrisinde etkili yaratıcılığın pazarlama çalışmalarındaki rolünü vurgulaması ve yaratıcı dünyaya katkı sağlayan tüm ekiplerin başarılarını ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor. (DHA)