• Shell Kart’ta puan mağduriyeti yaşanıyor

    Dünyanın ve Türkiye'nin önde gelen akaryakıt şirketlerinden olan Shell son dönemde 'puan' mağduriyeti şikayetleriyle gündeme geliyor. Şirketin puan uygulamasında yaşanan aksaklıklar ve sorunlar Shell müşterilerinin tepkisine neden olurken bu tepkilerini ise internet siteleri üzerinden dile getiriyorlar.

    12 Mart 2018 - 18:02
    Shell Kart’ta puan mağduriyeti yaşanıyor

    Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen akaryakıt şirketlerinden olan Shell son dönemde ‘puan’ mağduriyeti şikayetleriyle gündeme geliyor. Şirketin puan uygulamasında yaşanan aksaklıklar ve sorunlar Shell müşterilerinin tepkisine neden olurken bu tepkilerini ise internet siteleri üzerinden dile getiriyorlar.

    Bir Shell müşterisinin iptal ettirdiği kart üzerinden yaşadığı mağduriyet, dile getirilen tepkilerden birisi olarak karşımıza çıkıyor. şikayetvar.com üzerinden yapıl an şikayette daha önce iptal ettirilen Shell Kart üzerinden puan mağduriyeti yaşandığı ifade ediliyor.

    Belli tutarda harcama yapıldığı taktirde 1000 puan kazanılacağı yönünde ifade edilen kampanya için bilgilendirme maili gönderen Shell’in bu aşamada iptal edilen kartla işlem yapması tepkilere neden oluyor. Bu kampanyaya katılan ve söylenen miktarda yakıt alışverişi yapan kişi ifade edilen puanları alamayınca gerçek ortaya çıktı.

    Shell ile irtibata geçen mağdur vatandaş söz konusu kampanyaya katıldığı kartının iptal edilen kart olduğunu öğrendi. Ancak bu konuda bir bildirim ya da uyarı yapılmaması ise büyük tepki çekti.
    Bu konudaki tepkisini dile getiren bir vatandaş ise şikayetvar.com’da dile getirdiği tepkisinde “Hem iptal edilen karta kampanya katılım talebi gönderiliyor, hem de sonucunda mağdur bırakılıyorum. Shell, adına yakışmayacak bu tarz uygulamalarla müşterilerini mağdur etmektedir” ifadelerini kulandı.

    Shell’den yakıt alımlarında yaşanan benzer bir diğer sorun ise ‘Smart Puanlar’ ile ilgili olarak ön plana çıkıyor. Konuyla ilgili yine şikayetvar.com üzerinden dile getirilen tepkilerde ‘500 Smart Puan için son şans’ başlığıyla gelen maildeki yönlendirme ile alınan akaryakıt sonrasında sözü edilen paunların yüklemesinin yapılmadığı ifade ediliyor. Şikayetçi olan ismin iletisine kurum tarafından geri dönüş yapıldığı görülüyor ancak mağdur olan kişinin sorununun çözüldüğü yönünde bir ibare ise yer almıyor.

    “Sürekli standart cevaplar gönderiliyor” tepkisi…

    Shell’de yaşanan puan sorunlarından bir diğeri de puan bilgilerinin belirtilmemesi olarak ifade ediliyor. şikayetvar.com’da bu konudaki tepkisini dile getiren bir Shell müşterisi “3-4 defa Shell Club Card için yazdığım halde bir türlü sonuç alamadım. Yaptığım akaryakıt alışverişindeki fişte puan bilgilerimin görünmediğini Shell’e yazdığım halde sürekli standart cevaplar gönderip kaç gündür oyalıyorlar. Yapmaları gereken sadece alışverişi tespit edip puanların akaryakıt fişinde neden görünmediğini belirlemek ve kazandığım puanlarımı toplam puanlarıma eklemek. Bu kadar zor mu bunu yapmak?” diyerek tepkisini dile getirdi.

    YORUMLAR